Realizacja zadań – Zadanie 1 Drukuj
Wpisany przez Administrator   
środa, 28 października 2020 16:08


Spotkanie grupy focusowej (to metoda badań jakościowych polegająca na dyskusji nad konkretnym tematem w grupie wcześniej wybranych osób. Grupą fokusową kieruje moderator, który zachęca uczestników do dyskusji. Fokus jest przyjazną metodą, dzięki której możemy poznać opinie i wiedzę partnerów na interesujące nas tematy, zrozumieć, jak myślą, jak oceniają i podejmują decyzje).
21 grudnia 2019 roku w Zespole Szkół im. Ks. dra J. Zwierza odbyło się spotkanie grupy fokusowej, w którym uczestniczyli nauczyciele zaangażowani w realizację projektu oraz przedstawiciele Politechniki Rzeszowskiej, Uniwesytetu Rzeszowskiego firmy Safran Transmission Systems, Aero Gearbox Internalional sp.z o.o. Nestle Polska SA. Na wstępie spotkania został przedstawiony, uprzednio przygotowany przez koordynatorkę projektu scenariusz spotkania. Według tego samego scenariusza odybyły się spotkania fokusowe u wszystkich partnerów tj.: Stowarzyszenia Centrum Wspierania Edukacji i Przedsiębiorczości, CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN, AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DE MOURE E RIBEIRA DO NEIVA “PESSOA COLECTIVA DE UTILIDADE PUBLICA, KAUNO RAJONO ŠVIETIMO CENTRAS, LABC S.R.L. SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA.
Grupa focusowa w Zespole Szkół im. Ks. dra J. Zwierza spotkała się, aby omówić tematykę dotyczącą wykorzystania sztucznej inteligencji w nauczaniu.
W wyniku dyskusji, ktorej moderatorem była Urszula Mita powstał raport dotyczący zastosowania sztucznej inteligencji do pracy podczas lekcji. Partnerzy dostarczyli podobne raporty z przeprowadzonych w swoich krajach grupach fokusowych. Nauczyciele ZS zaangażowani w realizację projektu tj. Katarzyna Piękoś, Karol Zagórski, Krzysztof Kubik na ich podstawie opracowali raport zbiorczy podsumowujący wszystkie spotkania. Posłuży on do stworzenia programu pt. Enchiridion4.0.


Plan pracy nauczycieli:

  1. Rezultaty uczenia się modułu
  2. Część teoretyczna
    1. przykłady systemu inteligencji jako nauczyciela
    2. spersonalizowany proces uczenia
  3. Część praktyczna
    1. formy i metody przekazywania wiedzy
    2. przykładowe konspekty lekcji





Poprawiony: środa, 28 października 2020 16:23