Dzis jest 20.04.2024, imieniny Agnieszki, Amalii, Czecha
Dni skupienia w Kotani PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator
poniedziałek, 08 grudnia 2008 10:01
Po prawie dwugodzinnej jeździe autobusem dotarliśmy do malej, urokliwej miejscowości oddalonej od dalszych cywilizacji. Gdy tylko weszliśmy do domu rekolekcyjnego zaskoczyła nas iście rodzinna atmosfera. Po rozpakowaniu bagaży zebraliśmy się na wspólną modlitwę, a następnie zasiedli do kolacji.

Wieczorem oglądaliśmy bardzo wzruszający film pt. Most. Polecam wszystkim. Potem rozmawialiśmy z księdzem Danielem Drozdem, duszpasterzem akademickim
z Rzeszowa, który prowadził nasz dzień skupienia. Kiedy nastała cisza nocna wszyscy pogasili światła i poszli spać. I tyle ich było widać :). Następnego dnia zaskoczyła nas piękna zimowa pogoda. Po modlitwie i śniadaniu wszyscy wybiegliśmy na dwór
by "delektować się" urokami zimy i pięknymi widokami. Po spożyciu obiadu spędziliśmy czas przygotowując się do sakramentu pokuty.

Niewątpliwie najbardziej wzruszającymi momentami podczas tych rekolekcji były spowiedź oraz adoracja. W czasie adoracji wielu osobom nie udało się ukryć łez.
Ostatniego dnia wybraliśmy się na wycieczkę do pobliskiej cerkwi, gdzie opowiedziano im historie tej zabytkowej budowli. Później udaliśmy się na nabożeństwo niedzielne do kaplicy.

Ostatnie chwile spędziliśmy na pakowaniu oraz przygotowywaniu się do wyjazdu.